חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

חדרי שירותים הם חדרים אשר מטבע הדברים, מתאפיינים בריחות פחות נעימים. נטרול הריחות הלא נעימים ברחבי חדר השירותים, כמו גם בישום החלל, לרוב כרוכים בהוצאות כספיות בלתי מבוטלות ובפעולות תחזוקה רבות, אשר עשויות לגזול מאיתנו זמן ומשאבים רבים. אז כיצד נוכל לבשם את חדר השירותים באופן פשוט ויעיל, ומבלי שנידרש לבזבז על כך המון כסף או זמן? לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

אילו שיטות בישום לחדרי שירותים קיימות כיום?
כאמור, בישום לחדרי שירותים הוא עניין מעט מורכב, ועל כן, לא פלא שכיום קיימים בשוק מגוון של פתרונות שונים לעניין זה. להלן הנפוצים ביותר שבהם:
• ספריי ריח – כולנו מכירים את בקבוק הספריי, אותו אנו מרססים בחדר השירותים לפני שאנו יוצאים ממנו. על אף שלספריי יכולת לנטרל ריחות לא נעימים במהירות יחסית, מדובר במוצר מבושם מאוד, העלול להותיר את חדר השירותים עם ריח כבד ומשתלט. בנוסף, בעת ריסוס חדר השירותים, קשה לשלוט על כמות הספריי שאנו מוציאים מהמיכל – עניין הגורם לבזבוז מיותר. לבסוף, מדובר בפעולה ידנית, אשר אולי מספקת מענה נקודתי – אך אינה מספקת מענה באמת מקיף וכולל לבישום חלל חדר השירותים בכל שעות היממה.
• מפיצי ריח – מפיצי ריח הם קטגוריה רחבה למדיי, הכוללת אביזרים כמו פניני ריח, עלי כותרת מיובשים של פרחים, סבוני ריח ועוד. על אף שמדובר בפתרון בישום נחמד לחדרי שירותים, שכן לרוב אביזרים אלה ישמשו גם כאביזרים דקורטיביים – מדובר בפתרון בישום לא יעיל דיו, שאינו יכול באמת להתמודד עם נטרול ריחות לא נעימים ובישום חדרי שירותים מעט גדולים יותר.

הפתרון היעיל ביותר לבישום לחדרי שירותים
הפתרון היעיל ביותר לבישום לחדרי שירותים כיום, הוא ככל הנראה ספריי ריח או מפיץ ריח חשמלי. מדובר במוצר חדשני, אשר מסוגל לספק בישום לחדרי שירותים לכל אורך היום, ומבלי שנידרש לאף פעולה מצדנו. מפיץ ריח חשמלי הוא מכשיר פשוט ויעיל, אשר מכיל בתוכו מקום ייעודי לספריי ריח ולסוללות, וכמו כן פונקציה שמטרתה לסייע לנו לקבוע את תדירות הבישום בחדר. המכשיר פועל כך שהוא משחרר כמות מדודה מספריי הריח לחלל חדר השירותים, בהתאם לזמנים שהגדרנו לו מראש, וכך בעצם מאפשר לנו לבשם את חדר השירותים ולנטרל ריחות לא נעימים באופן רציף, לכל אורך היום והלילה. במרבית המקרים, מדובר במכשירים חסכוניים במיוחד, וזאת בשל צריכת החשמל הנמוכה שלהם והשימוש היעיל שלהם בספריי הריח.