חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

כולנו אוהבים להריח ריחות טובים, ולא בכדי: גוף האדם מתוכנת לזהות ריחות לא טובים ולסלוד מהם, שכן במרבית המקרים, הם יאותתו לנו על סכנה, על אוכל מקולקל או על מצב לא בטוח. בשל העובדה הזו, כיום קיימים פתרונות ריח רבים למגוון של מצבים שונים, אשר מסייעים לנו בנטרול ריחות לא נעימים ובהפצת ריח נעים ועדין לחלל החדר. עם זאת, רוב הפתרונות הללו מאוד יקרים, דורשים תחזוקה רבה או לא מאוד יעילים – עניין אשר כרוך לא פעם בהוצאה כבדה או בהתעסקות בלתי פוסקת בעניין הבישום. כיצד מתמודדים עם הבעיה? לפניכם המדריך השלם.

כיצד נתמודד עם ריחות לא נעימים בבית או במשרד?
אחת הדרכים היעילות, הטובות והחסכוניות ביותר להתמודדות עם ריחות לא נעימים בחלל החדר, היא מטהר אוויר חשמלי. מדובר במכשיר חשמלי חכם וקטן, אשר פועל באופן עצמאי לחלוטין. המכשיר משחרר כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר שבו הוא מותקן בפרקי זמן קבועים, וכך למעשה מנטרל ריחות לא נעימים ומפיץ ריח טוב בחדר בכל שעות היממה, ללא כל התערבות מיוחדת מצדנו – פרט להחלפת ספריי הריח והסוללות כאשר הם נגמרים.

היכן רוכשים מטהר אוויר חשמלי?
מטהר אוויר חשמלי הוא מכשיר שניתן לקנות כמעט בכל חנות כיום – לרבות בחנויות תמרוקים, פארמים ואף רשתות המזון השונות. עם זאת, רוב המכשירים הללו הם מכשירים בסיסיים למדיי, אשר בנויים ומותאמים בעיקר לחדרי שירותים. מטהר אוויר חשמלי איכותי רצוי לרכוש מבתי עסק המתמחים באופן ספציפי במפיצי ריח חשמליים. עניין זה יבטיח לנו מכשיר איכותי, שישרת אותנו לשנים רבות.

מה חשוב לדעת בעת רכישת מטהר אוויר חשמלי?
מטהרי אוויר חשמליים הם מכשירים הפועלים לרוב על בסיס סוללות וספריי ריח, אך קיימים גם מטהרי אוויר חשמליים אשר מתחברים ישירות לחשמל. בטרם הרכישה, חשוב מאוד להבין מה המטרה של מטהר האוויר החשמלי ואיפה נהיה מעוניינים להתקין אותו. כך, למשל, עבור חללים גדולים יותר – רצוי לבחור במטהר אוויר חשמלי מעט יותר גדול ומקצועי, או כזה המתחבר ישירות לחשמל, שכן מטהרי אוויר אלה לרוב יהיו מסיביים יותר ויוכלו לבשם ביעילות חללים גדולים. עבור חללים קטנים, כמו למשל חדר השירותים, ניתן להסתפק במטהר אוויר חשמלי הפועל על בסיס סוללות אצבע פשוטות. בנוסף, חשוב לדעת כי לא כל ספריי ריח מותאם לכל מטהר אוויר חשמלי, ולכן, טרם הרכישה, מומלץ להריח את הניחוחות המותאמים למכשיר הספציפי שאנו רוצים לקנות.