חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

ריחות רעים בשירותים הם עניין נפוץ, אשר רובנו נאלצים להתמודד איתו הן בבית הפרטי שלנו והן במקום העבודה או בבתי שימוש ציבוריים. למרבה הצער, רוב פתרונות הבישום הקיימים כיום בשוק אינם מספקים לנו פתרון כולל ומלא למצב, או לחילופין, כרוכים בהוצאה כלכלית לא קטנה, כמו גם בפעולות תחזוקה רבות. אז כיצד בכל זאת נתמודד עם ריחות רעים בחדר השירותים באופן אפקטיבי? לפניכם שלושה טיפים שכדאי ליישם.
שלוש דרכים יעילות להתמודדות עם ריחות רעים בשירותים

הקפידו על ניקיון תכוף באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים

הפתרון המתבקש ביותר לנטרול ריחות לא טובים בחדר השירותים, הוא ניקיון תכוף של חלל החדר באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים – כמו למשל אקונומיקה. מומלץ לעשות שימוש בחומרי ניקוי אשר יכולים להשמיד חיידקים, בקטריות, עובש ומזהמים נוספים העלולים לגרום לריחות לא נעימים. על מנת לקצר תהליכים ולהפוך את פעולות הניקיון לפשוטות יותר, מומלץ להכין מעין תרסיס המכיל חומרי ניקוי ומים, אותו תוכלו להתיז על האסלה, הכיור, הקרמיקה ועוד על בסיס יומיומי.

הקפידו להחליף את סבון האסלה מיד כשהוא נגמר

הסבון שאנו תולים על האסלה אינו משמש רק כאמצעי דקורטיבי, אלא ככזה המסייע לנו לנטרל ריחות לא נעימים אשר מטבע הדברים, מצטברים בחלל האסלה עצמה. כמו כן, סבון האסלה מסייע לנו בחיטוי פנים האסלה מחיידקים ובקטריות, כך שמעבר לבושם שהוא מכיל, הוא גם מנטרל באופן יעיל מזיקים אשר עשויים להפיץ ריח רע בחלל השירותים. אם אתם סובלים מריח רע במיוחד בחדר השירותים שמקורו באסלה, מומלץ לתלות עליה שני סוגים שונים של סבון אסלה.

פזרו בחלל השירותים נרות ריחניים

בדומה מאוד לסבון האסלה, נרות ריחניים משמשים אותנו להרבה יותר דברים מדקורציה. בשונה מאמצעי בישום רבים אחרים, נרות ריחניים נחשבים לחסכוניים למדיי, ואינם דורשים מאתנו אף פעולת תחזוקה – פרט להדלקה ולכיבוי שלהם כאשר ישנו ריח רע בחלל השירותים. הנרות הריחניים יסייעו לנו לא רק לנטרל ריחות לא נעימים בחדר, אלא גם לבשם אותו באופן מעודן ונעים. היתרון המשמעותי ביותר של הנרות הללו הוא שגם כאשר הם כבויים, הם עדיין מפזרים מעט בישום לחלל השירותים, וכך למעשה מסייעים בשליטה על הריחות הרעים המתעוררים בו.