חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

מפיצי ריח לשירותים הם אמצעי שכולנו זקוקים לו. מטבע הדברים, חדר השירותים הוא חדר אשר מתאפיין בריחות לא נעימים – עניין הדורש מאיתנו למצוא פתרונות לנטרול הריח באופן מהיר ואפקטיבי. אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לטיפול בבעיה הזו הוא ספריי ריח ידני, אותו אנו מרססים לחלל החדר בעת הצורך. על אף שספריי ריח זה מנטרל ריחות לא טובים ביעילות, מדובר בפתרון נטרול ריחות נקודתי וזמני, אשר אינו מבשם את החדר לכל אורך היום ושריחו עלול להיות מעט אגרסיבי מדיי. בנוסף, פתרון זה דורש מאיתנו פעולות אקטיביות על מנת לשמור על החלל מבושם ומנוטרל מריחות לא טובים. אז כיצד ניתן לבשם את חדר השירותים באופן אפקטיבי בכל שעות היממה? באמצעות מפיצי ריח חשמליים לשירותים. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהם מפיצי ריח חשמליים לשירותים?
מפיצי ריח חשמליים לשירותים הם מכשירים קטנים וחכמים, הפועלים לרוב על בסיס של סוללות אצבע פשוטות. למפיצי ריח אלה ניתן להכניס ספריי ריח ייעודי לבחירת המשתמש, וכמו כן להגדיר את תדירות הפצת ספריי הריח לחלל החדר. לאחר ביצוע כל אלה, מפיצי הריח החשמליים יפיצו ריח רענן ונעים לחלל חדר השירותים, בפרקי זמן קבועים ולכל אורך היום. באופן זה, חדר השירותים נותר ריחני ומנוטרל מריחות לא נעימים, מבלי שנידרש לאף פעולה מצדנו – פרט להחלפת ספריי הריח והסוללות כאשר הם נגמרים. בדרך כלל, את ספריי הריח נידרש להחליף רק לאחר כחודש, ואילו את הסוללות – רק אחת לחצי שנה ומעלה.

מה ההבדל בין מפיצי ריח חשמליים למפיצי ריח רגילים לשירותים?
מפיצי ריח חשמליים לשירותים הם מפיצי ריח אשר פועלים באופן עצמאי, מבלי שנידרש להפעיל או להתעסק איתם ברמה היומיומית. מפיצי ריח לשירותים "רגילים", לעומת זאת, לרוב דורשים מגוון של פעולות תחזוקה שונות על מנת לשמר את הריח הטוב שלהם. פניני ריח, לדוגמא, דורשות ניעור על בסיס יומיומי ורכישה חוזרת על בסיס קבוע; ספריי ריח ידני לא נותן לנו שליטה טובה על כמות הספריי הניתזת מהמיכל, עניין הגורם לבזבוז; סבוני ריח ועלי כותרת מיובשים אינם משמרים את ריחם הטוב לאורך זמן ועוד. ההבדל העיקרי בין מפיצי ריח לשירותים לבין מפיצי ריח חשמליים לשירותים, הוא שמפיצי הריח החשמליים מאפשרים לנו ליהנות מפתרון בישום אפקטיבי וחסכוני במיוחד – שכן עלויות הרכישה והאחזקה שלהם אינן גבוהות כלל, ואנו לא נדרשים כמעט לאף פעולה לשמירת הריח הטוב בחלל החדר.