חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

מטהר אוויר אלקטרוני הוא אחד מפתרונות הבישום הטובים והיעילים ביותר שקיימים כיום בשוק. מדובר במכשיר חשמלי חכם, אשר מפיץ כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר שבו הוא מותקן בכל מספר דקות או שעות – בהתאם לבחירת המשתמש. באופן זה, מסייע מטהר האוויר האלקטרוני בנטרול ריחות לא נעימים ובהפצת ריח נעים בחלל בכל שעות היממה ובהתעסקות מינימלית מצדנו. אז מה עוד חשוב לדעת על מטהר אוויר אלקטרוני ואופן הפעולה שלו? הכל לפניכם במדריך הבא.

איך עובד מטהר האוויר האלקטרוני?
מטהר אוויר אלקטרוני פועל על בסיס חשמלי כלשהו (סוללות או חיבור ישיר לחשמל) וספריי ריח. בתוך מטהר האוויר קיים מקום ייעודי אליו ניתן להכניס ספריי ריח לבחירת המשתמש, מתוך מגוון הניחוחות המותאמים למכשיר, וכן מקום לסוללות (במידה והמכשיר אינו מתחבר ישירות לחשמל). מרבית מטהרי האוויר האלקטרוניים גם מכילים פונקציה, לרוב בדמות כפתור, אשר באמצעותה ניתן להגדיר את פרקי הזמן בהם ישחרר המכשיר כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר. כך, למשל, ניתן להגדיר שהמכשיר יפיץ ריח לחלל החדר בכל חצי שעה, בכל שעה וכן הלאה – כאשר עבור חללים גדולים, נבחר בתדירות גבוהה יותר להפצת הריח, ועבור חללים קטנים נבחר בתדירות נמוכה יותר על מנת להימנע מבישום יתר ומבזבוז.

כמה חשמל צורך המכשיר?
מטהר אוויר אלקטרוני לרוב אינו צורך הרבה חשמל, ולמעשה – מדובר במכשיר הידוע בצריכת החשמל הנמוכה שלו. במכשירים קטנים, הפועלים על בסיס סוללות, לרוב נידרש להחליף את הסוללות רק לאחר תקופה של כשלושה חודשים ועד חצי שנה בשימוש אינטנסיבי למדיי.

ומה לגבי ספריי הריח?
מטהר אוויר אלקטרוני אינו חסכוני רק בחשמל, אלא גם בספריי ריח. בניגוד לספריי הריח הידני הפשוט שאנו מכירים, עליו אין לנו באמת שליטה בכל הנוגע לכמויות שאנו מרססים, מטהר האוויר האלקטרוני פועל כך שהוא משחרר לחיצה בודדת מתוך הספריי לחלל החדר – וכך למעשה חוסך לנו בספריי משמעותית בטווח הארוך. לרוב, בשימוש אינטנסיבי במיוחד, ספריי הריח ייגמר רק לאחר כחודש.

היכן רוכשים מטהר אוויר אלקטרוני?
רצוי לרכוש את מטהר האוויר האלקטרוני מבתי עסק המתמחים בייצור, שיווק או מכירה של מכשירים אלה באופן ספציפי, שכן בדרך כלל, בבתי עסק אלה נוכל למצוא מגוון רחב יותר של מכשירים איכותיים, וכמו כן מגוון רחב יותר של ניחוחות המותאמים למטהר האוויר האלקטרוני. עניין זה יבטיח כי נוכל לרכוש מכשיר איכותי, אשר ישרת אותנו למשך שנים רבות.