חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

אין ספק כי כולנו אוהבים להקיף את עצמנו בריחות טובים ונעימים, ולא בכדי. על אף שרובנו נוטים לייחס את הרגישות לריחות לחיות, כמו למשל כלבים, חשוב לדעת כי חוש הריח של בני האדם גם הוא מפותח למדיי, וקיים על מנת להתריע בפנינו מפני זיהום, סכנה או מצב לא בטוח. עניין זה הוביל את האנושות לחפש מגוון של פתרונות ריח שונים – חלקם יעילים יותר, חלקם פחות. כיום, אחד הפתרונות הטובים והיעילים ביותר בשוק לבישום חללים, הוא ככל הנראה ספריי ריח אוטומטי. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מהו ספריי ריח אוטומטי?
ספריי ריח אוטומטי – כשמו כן הוא. מדובר במכשיר הפועל באופן אוטומטי ועצמאי, ומשחרר כמות מדודה של בישום לחלל החדר שבו הוא נמצא, בפרקי זמן קבועים ולכל אורך היום. מטרתו העיקרית של ספריי הריח האוטומטי היא לנטרל ריחות לא נעימים המתעוררים בחדר, ובד בבד לבשם אותו באופן מעודן ולא משתלט. ספריי ריח אוטומטי לרוב עובד על בסיס של ספריי ריח וסוללות או חיבור ישיר לחשמל. במכשיר קיים מקום ייעודי אליו ניתן להכניס את הספריי ואת הסוללות, וכמו כן כפתור או פונקציה, שמטרתם לקבוע את תדירות הבישום. עניין זה מאפשר למשתמש להתאים את עוצמת הבישום לחדרים שונים, בהתאם לגודל ולצרכים של כל חדר.

כיצד נקבע את תדירות הבישום של המכשיר?
תדירות הבישום של המכשיר היא עניין אינדבידואלי, התלוי פעמים רבות בהעדפות של המשתמש. עם זאת, קיימים כללי מפתח בהם ניתן להשתמש על מנת לקבוע את תדירות הבישום בחדרים שונים. כך, למשל, עבור חדרים קטנים – נבחר בתדירות בישום נמוכה, ועבור חדרים גדולים – נבחר בתדירות בישום גבוהה יחסית. עבור חדרים הנחשבים ל"מועדים לפורענות", כמו למשל חדר השירותים, רצוי גם כן לבחור בתדירות בישום גבוהה, וזאת על מנת שנוכל לנטרל את הריחות הלא טובים שבחדר באופן יעיל ומהיר.

היכן רוכשים ספריי ריח אוטומטי וכמה הוא עולה?
כיום קיימים מגוון של מכשירי ספריי ריח אוטומטי, אותם ניתן לרכוש מכל חנות תמרוקים, פארמים ואף רשתות המזון. עם זאת, אם ברצונכם לרכוש מכשיר איכותי שישרת אתכם למשך שנים רבות – רצוי לרכוש את ספריי הריח האוטומטי מבית עסק המתמחה בייצור, שיווק או מכירה של מכשירים אלה. בדרך כלל, בבתי עסק כאלה תוכלו לבחור מבין מגוון רחב יותר של מכשירים וניחוחות, והמכשירים עצמם יהיו איכותיים יותר. עלותו של המכשיר לרוב תסתכם בכמה עשרות ועד כמה מאות שקלים בודדים – בהתאם לגודל המכשיר ולפונקציות שאנו מעוניינים שהוא ימלא.