חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

שיווק ומיתוג הן שתי פעולות הכרחיות עבור כל עסק – גדול כקטן. באמצעות מיתוג ושיווק אנו למעשה יכולים למצב את בית העסק שלנו, לגרום לו להיראות מקצועי ואיכותי יותר ולגרום לאנשים רבים יותר לשים לב אליו. אז כיצד מבצעים שיווק ומיתוג בצורה טובה, כך שהם יועילו לעסק שלנו בטווח הארוך? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

לפני הכל – מה זה שיווק ומיתוג?
שיווק ומיתוג הם שם כולל למגוון של פעולות, שמטרתן להגדיר את העסק ולגרום לו להיראות מקצועי ואיכותי יותר בפני לקוחותיו או לקוחות פוטנציאליים שלו. ניתן לבצע מגוון של פעולות שיווק ומיתוג על מנת להשיג את המטרה הזו, אם כי חשוב לזכור כי כיום, מרבית הצרכנים כבר כל כך רגילים לפרסומות ולמניפולציות נוספות שנעשות עליהם – שהם נוטים להתעלם מפעולות שיווק ומיתוג, ובייחוד כאלה הפונות לחוש הראייה או השמיעה – שני החושים שאליהם פונים מפרסמים רבים. בדיוק מסיבה זו, חשוב מאוד לבצע פעולות שיווק ומיתוג בצורה חכמה וסמויה, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות חוש הריח.

שיווק ומיתוג בריח – מה זה אומר?
בניגוד לפעולות שיווק ומיתוג "רגילות", המתבססות בעיקר על פנייה לחוש הראייה או השמיעה – שיווק ומיתוג בריח מתרכז בחוש הריח, על מנת לייצר תדמית מגובשת ומקצועית יותר לעסק. ניתן לבצע זאת במגוון של אמצעים שונים, אם כי האמצעי היעיל והחסכוני ביותר לשיווק ומיתוג בריח כיום הוא ככל הנראה מפיץ ריח חשמלי או אוטומטי. מדובר במכשיר קטן אשר מותקן ברחבי חלל העסק, ומפיץ כמות מדודה של ספריי ריח לחדר שבו הוא מותקן בפרקי זמן קבועים. באופן זה, העסק מקבל אוטומטית תדמית מגובשת ומקצועית יותר, ובייחוד כאשר הריח מתקשר בצורה מסוימת למהות העסק. כך, למשל, עבור עסקים המוכרים קפה – ניתן להפיץ ריח מעודן של קפה ברחבי חלל העסק או החנות.

כמה זה עולה?
כבעלי עסקים, הדבר הראשון שאנו חושבים לרוב הוא "כמה זה יעלה לנו?". חשוב לדעת כי בשונה מפעולות שיווק ומיתוג רבות אחרות, שיווק ומיתוג בריח הוא עניין חסכוני יחסית, ובייחוד כאשר אנו בוחרים להשתמש בספריי ריח חשמלי לצורך העניין. לרוב, עלות המכשיר תסתכם בכמה עשרות ועד כמה מאות שקלים בודדים, ועלות תחזוקת המכשיר והריח הטוב ברחבי חלל העסק תדרוש מאתנו תשלום סמלי של כמה עשרות שקלים בחודש בלבד. מדובר בהשקעה משתלמת למדיי, הן בטווח הארוך והן בטווח הקצר.