חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

מטהר אוויר לשירותים הוא מכשיר שמטרתו לטהר את האוויר בחלל חדר השירותים. על אף מה שנהוג לחשוב, לא מדובר במפיץ ריח לשירותים, אלא במערכת לסינון אוויר הכוללת פילטרים איכותיים לסינון ריחות – ובכלל זה ריחות של סיגריות, בקטריות, עשן ומזהמים אחרים. באופן זה, המערכת מטהרת את האוויר בחלל חדר השירותים, ומותירה אותו מאוורר, נקי ורענן יותר.

מה ההבדל בין מטהר אוויר לשירותים לבין מפיץ ריח לשירותים?
מפיץ ריח לשירותים הוא מכשיר חשמלי, שבתוכו קיים מיכל בושם קטן. המכשיר מפיץ את הבושם הזה לחלל החדר בפרקי זמן קבועים, ובאופן זה מסייע בנטרול הריחות הלא נעימים שבחדר. מדובר בפתרון לבישום חללים. מטהר אוויר לשירותים, לעומת זאת, הוא מכשיר המכיל מסננים, באמצעותם הוא מסנן את האוויר. ניתן לומר כי ההבדל העיקרי בין השניים, הוא שמטרת מפיץ הריח לשירותים היא לבשם את חלל חדר השירותים, ואילו מטרת מטהר האוויר לשירותים היא לטהר את חלל החדר. בדרך כלל, ניתן לשלב את שני המכשירים הללו, וכך ליהנות הן מאוויר מטוהר והן מחדר שירותים מבושם ונעים.

למה אנו זקוקים למטהר אוויר לשירותים?
מטבע הדברים, חדר השירותים הוא חדר החשוף למגוון של ריחות לא נעימים, כמו גם לבקטריות ולמזהמים אחרים. מסיבה זו, לסינון וטיהור האוויר בחדר זה חשיבות גדולה. ניתן לומר כי אנו לא "זקוקים" למטהר אוויר לשירותים, אך עם זאת – מדובר במוצר המסייע לנו לשמור על הבריאות שלנו וליהנות מסביבה נקייה ונעימה יותר.

היכן ניתן לרכוש מטהר אוויר לשירותים?
מטהר אוויר לשירותים הוא מוצר מקצועי, אותו יש לרכוש אך ורק מבתי עסק המתמחים באופן ספציפי במפיצי ריח חשמליים ובמטהרי אוויר. לרוב, רק בבתי עסק אלה נוכל למצוא מטהר אוויר אמיתי, בעל מערכת טובה לסינון ריחות ולטיהור האוויר.

על מה יש לתת את הדעת בעת רכישת מטהר אוויר לשירותים?
בעת רכישת מטהר האוויר לשירותים יש לתת את הדעת על פרמטרים רבים, אך אלה הם העיקריים שבהם:
• מספר הפילטרים – למספר הפילטרים במערכת סינון האוויר חשיבות מכרעת, שכן ככל שהמערכת תכיל יותר פילטרים – כך היא תוכל לסנן באופן טוב יותר את האוויר. מסיבה זו, ההמלצה היא לרכוש מערכת המכילה שלושה פילטרים לכל הפחות.
• עוצמת הרעש – מערכת סינון אוויר עשויה להיות רועשת, ובייחוד כאשר אנו רוכשים מטהר אוויר לשירותים שאינו איכותי דיו. לרוב, כאשר נרכוש מערכת טובה – עוצמת הרעש שלה תהיה מינימלית.