חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

חנות היא בית עסק, אותו לקוחות רבים פוקדים על בסיס יומיומי. מסיבה זו, על חנויות להיות ייצוגיות ונעימות, ולשדר לקהל לקוחותיהן איכות ויוקרתיות. חשבו על זה כך: כאשר אנו נכנסים לחנות לא מסודרת, בה שורר ריח לא נעים – לרוב נתפוס את החנות כלא איכותית במקרה הטוב, וכמלוכלכת או מגעילה במקרה הפחות טוב. מסיבה זו, חשוב לשמור על חנות מסודרת ונקייה, המדיפה ריח רענן ונעים בכל שעות היממה. איך עושים זאת? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

פתרונות ריח לחנויות
אין ספק כי חנויות הן בתי עסק הדורשים פתרונות ריח קבועים. עם זאת, מרבית פתרונות הריח הקיימים כיום לבתי עסק בכלל ולחנויות בפרט, הם פתרונות שעלותם גבוהה יחסית ושדורשים פעולות תחזוקה תכופות לצורך שימור הריח הטוב בחנות. עניין זה מסתכם בכך שבעלי חנויות רבים מוותרים על הפצת ריח טוב בחלל העסק שלהם, ומפסידים אפשרות נהדרת למתג ולמצב את החנות כיוקרתית ומובילה. חשוב לדעת כי כיום, קיים פתרון פשוט ויעיל לבישום חנויות, שעלותו נמוכה יחסית ושאינו דורש פעולות תחזוקה רבות או מורכבות: מטהר אוויר לחנויות.

מהו מטהר אוויר לחנויות?
מטהר אוויר לחנויות הוא מכשיר חשמלי, הפועל לרוב על בסיס של סוללות (או לחילופין, חיבור ישיר לחשמל) וספריי ריח המותאם באופן ספציפי למכשיר. מטהר האוויר פועל כך שהוא משחרר כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר בפרקי זמן קבועים, בהתאם להעדפת המשתמש, וכך למעשה מנטרל ריחות לא נעימים אשר מטבע הדברים עלולים להתעורר בחנות, וכמו כן מבשם את חלל החדר שבו הוא מותקן. עניין זה מסייע לנו לשמור על סביבה נקייה וריחנית בחנות בכל שעות היממה, במינימום של מאמץ או פעולות מצדנו.

כיצד פועל המכשיר?
מטהר אוויר לחנויות הוא מכשיר פשוט לתפעול. מדובר במכשיר חשמלי, הפועל על בסיס סוללות או חיבור ישיר לחשמל. במטהר האוויר קיים גם מקום ייעודי להכנסת ספריי ריח לבחירת המשתמש (מבין מגוון סוגי הספריי המותאמים למכשיר). לרוב, כל שיש לעשות הוא לחבר את המכשיר לחשמל או להכניס אליו סוללות וספריי ריח – ומשם והלאה, המכשיר יעשה עבורנו את כל העבודה, ויבשם את חלל החנות בכל שעות היממה ומבלי שנידרש לאף פעולה נוספת, פרט להחלפת ספריי הריח והסוללות כאשר הם נגמרים. לרוב, עלויות תחזוקת המכשיר יכללו רק את החלפת ספריי הריח והסוללות, ולא יעלו על עשרות שקלים בודדים בחודש.