חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

ריח טוב במשרד הוא משהו שכל בעל עסק או משרד חייב להקפיד עליו, הן לצורך יצירת רושם טוב על הלקוחות והן לצורך רווחת העובדים. חשוב להבין כי כאשר קיים ריח לא נעים במשרד, העניין לא משפיע רק על העסק, על התדמית שלו ועל האופן שבו הוא נתפס על ידי הלקוחות – אלא גם על העובדים ועל התפוקה שלהם. כאשר עובדים נמצאים בסביבת עבודה מלוכלכת או כזאת שבה קיים ריח רע, הם לרוב יתקשו לבצע את עבודתם בצורה טובה, שכן לחוש הריח השפעה עצומה על האדם בפן הפיזי ובפן הנפשי. אז כיצד נשמור על ריח טוב במשרד בכל שעות היממה ומה חשוב לדעת על ספריי ריח למשרד? לפניכם המדריך השלם.

כיצד נשמור על ריח טוב במשרד?
כיום קיימות דרכים רבות לשמירה על ריח טוב במשרד. עם זאת, תחום בישום החללים הוא תחום הכרוך בהוצאות כספיות לא מעטות, מה גם שלא כל הפתרונות לבישום חללים הקיימים כיום הם אכן אפקטיביים דיים. מסיבה זו, מומלץ לרכוש ספריי ריח למשרד במסגרת מכשיר חשמלי לבישום חללים. מדובר במכשיר המשחרר ספריי ריח לחלל החדר בכל מספר דקות או שעות (בהתאם להגדרת והעדפת המשתמש), ובאופן זה, מבשם את החלל שבו הוא נמצא בכל שעות היממה. לרוב, עלותם של מכשירי ספריי ריח למשרד אינה גבוהה כלל, ומסתכמת בכמה עשרות ועד כמה מאות שקלים בודדים. מדובר בהוצאה חד פעמית, אשר תשדרג משמעותית את סביבת העבודה במשרד ותותיר רושם טוב על הלקוחות.

מהו מכשיר ספריי ריח חשמלי למשרד?
כולנו מכירים את ספריי הריח הידני, בו אנו משתמשים בעיקר לצורך נטרול ריחות לא נעימים בעיקר בחדר השירותים. בדרך כלל, סוגי ספריי אלה יתאפיינו בריח חזק ומשתלט, אשר לעיתים קרובות, יבשם את החלל יתר על המידה. כמו כן, בסוגי ספריי כאלה אין לנו שליטה אמיתית על כמות הספריי שאנו מוציאים מהמיכל – עניין אשר גורם לבזבוז בטווח הרחוק. מכשיר חשמלי של ספריי ריח למשרד הוא מכשיר אליו ניתן להכניס ספריי ריח לבחירת המשתמש (מבין מגוון סוגי הספריי המותאמים למכשיר), כאשר המכשיר הוא זה שמבצע את כל העבודה ומשחרר לחיצה אחת מתוך הספריי הזה לחלל החדר, בפרקי זמן קבועים ובהתאם להגדרות שנקבעו מראש. באופן זה, הספריי מותיר את חלל המשרד מבושם ונעים בכל שעות היממה, בבזבוז ובהוצאה מינימלית מצדנו. עלות התחזוקה של מכשירים כאלה לרוב תעמוד על עשרות שקלים בודדים בחודש – עניין ההופך אותם לא רק לאפקטיביים, אלא גם לחסכוניים.