חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

משרד הוא מקום עבודה המתאפיין בתנועה ערה של אנשים. בין אם מדובר בעובדי המשרד ובין אם מדובר בלקוחות, משרדים נוטים להיות הומי אדם בדרך כלל, עניין העלול להוביל לריחות פחות נעימים ברחבי המשרד. עניין זה מביא בעלי משרדים רבים לחפש פתרונות בישום שונים למשרד. עם זאת, מרבית פתרונות בישום החללים הקיימים כיום בשוק הם לא בהכרח פתרונות יעילים במיוחד, שכן הם לרוב כרוכים בהוצאת סכומים בלתי מבוטלים או בהתעסקות בלתי פוסקת בפעולות בישום ותחזוקה שונות. אז כיצד שומרים על ריח טוב במשרד, בהוצאה ובהתעסקות מינימלית? לפניכם המדריך השלם.

לפני הכל – למה ריח טוב במשרד הוא עניין כל כך חשוב?
משרד הוא בית עסק, וככל בית עסק, עליו להיות ייצוגי ונעים. מעבר לכך, בשונה מבתי עסקים רבים אחרים, את המשרד פוקדים לקוחות על בסיס יומיומי. כאשר במשרד קיים ריח לא טוב או שהוא נראה רע באופן כללי, לקוחות ייטו לתפוס אותו כבית עסק לא איכותי, לא מהימן ולא מקצועי. לעומת זאת, ריח טוב ונעים ברחבי המשרד ישדר את המסר שמדובר בבית עסק מקצועי מאוד, שמתנהל ברמה גבוהה. בשל העובדה שרושם ראשוני הוא הכל, ובייחוד כאשר העניין נוגע לעולם העסקים, על בעלי משרד לספק פתרונות בישום נאותים לחדרים השונים הקיימים במשרד, הן לטובת הלקוחות והן לצורך רווחת העובדים.

כיצד נשמור על ריח טוב במשרד?
כיום קיימים פתרונות ריח רבים למשרדים ולבתי עסק אחרים. עם זאת, הפתרון היעיל, החסכוני והטוב ביותר שקיים כיום בשוק, הוא ככל הנראה מטהר אוויר למשרד. מדובר במכשיר חשמלי קטן וחכם, שמטרתו לנטרל ריחות לא נעימים ברחבי המשרד בכל שעות היממה, ובד בבד לבשם אותו – וכך למעשה למתג את בית העסק כיוקרתי יותר. מטהר אוויר למשרד פועל לרוב על בסיס סוללות וספריי ריח, באופן עצמאי לחלוטין ובהתערבות מינימלית מצדנו.

איך זה עובד?
בתוך מכשיר מטהר אוויר למשרד קיימים מקומות ייעודיים, אליהם ניתן להכניס סוללות וספריי ריח לבחירת המשתמש (מתוך מגוון סוגי הספריי המותאמים למכשיר). לאחר הכנסת הסוללות וספריי הריח, כל שנותר לעשות הוא להגדיר בכל כמה זמן נרצה שהמכשיר יפיץ את הריח לחלל החדר, כאשר עבור חללים גדולים – נבחר בתדירות גבוהה, ועבור חללים קטנים – נבחר לרוב בתדירות נמוכה. לאחר הפעולות הפשוטות הללו, ניתן להניח או לתלות את המכשיר בפינה אסטרטגית כלשהי בחדר, והוא כבר ידאג לבשם את החלל בכל שעות היממה וללא שום התערבות נוספת מצדנו.