חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

מפיצי ריח אוטומטיים הם מכשירים חשמליים, העשויים לרוב פלסטיק קשיח איכותי. המכשירים פועלים באמצעות סוללות, או לחילופין, באמצעות חיבור ישיר לחשמל. מדובר בפתרון בישום נהדר לבתים פרטיים, חנויות, משרדים או כל חלל אחר שאנו מעוניינים לבשם ולנטרל בו ריחות לא נעימים. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מתי נזדקק למפיצי ריח אוטומטיים?
מפיצי ריח אוטומטיים בהגדרתם, משמשים כפתרון לבישום חללים. מסיבה זו, לרוב נזדקק להם כאשר נצטרך לנטרל ריחות לא נעים בחלל החדר או לחילופין, כשנרצה לבשם חלל מסוים. בדרך כלל, בתי עסק כדוגמת משרדים וחנויות יבחרו להתקין מפיצי ריח אוטומטיים, הן לצורך נטרול ריחות לא נעימים והן לצורך מיתוג ושיווק בית העסק כמוביל, מתקדם ואיכותי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, את מפיצי הריח האוטומטים ניתן להתקין בכל חלל, ולא רק בחדרי שירותים. עניין זה מתאפשר תודות לעיצוב היפה של המכשירים המתקדמים יותר, וכמו כן מגוון הניחוחות המותאמים למכשיר – שריחם מעודן ונעים לרוב.

כיצד המכשיר פועל?
מפיצי ריח אוטומטיים הם מכשירים פשוטים מאוד לתפעול. במרבית מפיצי הריח האוטומטים קיים מקום ייעודי להכנסת סוללות (במידה והמכשיר אינו מתחבר ישירות לחשמל) וספריי ריח לבחירת המשתמש, וכמו כן כפתור או פונקציה ייעודית, באמצעותם ניתן לקבוע את תדירות הפצת הריח לחלל החדר. לאחר קביעת ההגדרות הראשוניות והכנסת הסוללות וספריי הריח למכשיר – מפיץ הריח האוטומטי למעשה עושה עבורנו את כל העבודה, ומבשם את חלל החדר שבו הוא מותקן בכל שעות היממה, בפרקי זמן קבועים, ללא שום התערבות נוספת מצדנו.

על מה יש לתת את הדעת בעת רכישת מפיצי ריח אוטומטיים?
בעת רכישת מפיצי ריח אוטומטיים, כדאי לתת את הדעת על שני פרמטרים עיקריים:
• גודל והספק המכשיר – כיום קיימים בשוק מגוון של מפיצי ריח אוטומטיים, בגדלים שונים וביכולות ביצוע משתנות. טרם הרכישה, חשוב מאוד להגדיר לעצמנו מהי מטרת המכשיר ואיפה נרצה להתקין אותו. עבור חללים קטנים במיוחד, כמו למשל חדר השירותים, ניתן להסתפק במכשיר קטן בהספק נמוך יותר. לעומת זאת, עבור חללים גדולים – כמו למשל סלון, חנות ועוד – מומלץ לקנות מכשיר מעט גדול ומסיבי יותר.
• סוגי ספריי הריח המותאמים למכשיר – חשוב להבין כי לא ניתן להכניס כל ספריי ריח לכל מפיץ ריח אוטומטי, שכן הם מיוצרים בהתאמה למכשיר הספציפי שהם מיועדים לו. לכן, טרם הרכישה, מומלץ להריח את הניחוחות המותאמים למכשיר ולוודא שאנו אכן אוהבים אותם ומתחברים אליהם.