חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

חנויות הן בתי עסק אשר מתאפיינים בתנועה ערה של אנשים. ככל בית עסק, גם חנויות צריכות לשמור על סדר, ארגון, ריח טוב וחזות מקצועית באופן כללי. כאשר אנשים נכנסים לחנות מבולגנת, או כזאת ששורר בה ריח לא טוב, הם לרוב יקבלו רושם שלילי עליה – וספק אם יחזרו אליה שוב בעתיד. על אף ששמירה על ריח טוב בחלל החנות נשמע כמו משימה פשוטה יחסית, מדובר לעיתים קרובות במשימה מורכבת, הגוזלת מהאדם אשר מבצע אותה זמן ומשאבים רבים. אז כיצד נמצא מפיצי ריח לחנויות שאכן יבשמו את חלל החנות באופן יעיל, מבלי שנידרש לפעולות תחזוקה מורכבות או להוצאת סכומי עתק על העניין? הכנו עבורכם מדריך שיסייע לכם בתהליך. לגזור ולשמור.

מהם מפיצי ריח לחנויות?
מפיצי ריח לחנויות – כשמם כן הם. מדובר לרוב באביזרים או תכשירים, שמטרתם לבשם את חלל החדר שבו הם מותקנים או מונחים. תחת הקטגוריה של מפיצי ריח לחנויות נופלים מגוון של אביזרים, וביניהם עלי כותרת מיובשים, סבונים או כדורים ריחניים, ספריי ריח או בושם ועוד, כאשר למרבה הצער, מרבית מפתרונות הבישום הללו אינם אפקטיביים מספיק או שעלותם גבוהה. חלק נכבד מפתרונות הבישום הללו גם דורשים לא מעט פעולות תחזוקה, שכן ריחם מתנדף באופן מהיר יחסית. על אף האמור, כיום קיימים מפיצי ריח לחנויות מסוג מעט שונה, אשר יכולים לסייע לנו בנטרול ריחות לא נעימים ובבישום חלל החנות בכל שעות היממה, בעלויות ובפעולות תחזוקה מינימליות. מדובר במפיצי ריח חשמליים לחנויות.

מהם מפיצי ריח חשמליים לחנויות?
מפיצי ריח חשמליים לחנויות הם אביזרים אלקטרוניים מתקדמים, אשר על אף תכונותיהם המתקדמות – הם פשוטים מאוד לתפעול ותחזוקה. בדרך כלל, מפיצי ריח חשמליים יפעלו על בסיס של סוללות וספריי ריח ייעודי למכשיר. מפיצי הריח הללו פועלים כך, שהם משחררים כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר שבו הם מותקנים, בכל מספר דקות או שעות (בהתאם לבחירת והגדרת המשתמש) לכל אורך היום, ובאופן זה – מבשמים את החלל בקלות, ביעילות ומבלי שנידרש לאף פעולה נוספת מצדנו. על אף מה שנהוג לחשוב, עלותם של המכשירים הללו אינה גבוהה, ומסתכמת בכמה עשרות ועד כמה מאות שקלים בודדים. עלות התחזוקה של המכשיר גם היא נמוכה, ומסתכמת בעשרות שקלים בודדים בחודש בלבד. עניין זה מאפשר לנו לבשם כל חנות, קטנה כגדולה, בעלות מינימלית ומבלי שניאלץ להתעסק בעניין הבישום למשך יותר ממספר דקות בחודש.