חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

בשלב זה, כולנו כבר ודאי מכירים את מפיצי הריח החשמליים לשירותים. לטובת אלה מבינינו שלא: מדובר במכשירים קטנים, הפועלים לרוב על בסיס סוללות, ומפיצים כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר בפרקי זמן קבועים להעדפת המשתמש. מפיצי ריח חשמליים הם פתרון נהדר עבור חללים קטנים, כמו למשל משרדים קטנים או חדרי הבית, אך כאשר אנו נדרשים לפתרונות בישום חזקים יותר – נבחר במערכות מפיצי ריח. אז מהן מערכות מפיצי ריח וכיצד הן עובדות? לפניכם המדריך השלם.

מערכות מפיצי ריח
מערכות מפיצי ריח הן מערכות הדומות מאוד באופן פעולתן למפיצי ריח חשמליים, אלא שבשונה מהם, מדובר במערכות משוכללות ומתקדמות יותר. בדרך כלל, מערכות אלה יאפשרו לנו לקבוע שעות עבודה שונות לכל יום בשבוע, עוצמות ריח משתנות, זמן עבודה וזמן הפסקה ועוד. בנוסף, עוצמת המערכת מאפשרת לנו לבשם חללים גדולים במיוחד באופן יעיל ומהיר. במפיצי ריח רגילים, לעומת זאת, נוכל להגדיר זמני בישום קבועים בלבד (לדוגמא: בכל חצי שעה). ניתן לומר כי מדובר במפיצי ריח חשמליים מקצועיים ומסיביים יותר.

מתי כדאי לרכוש מערכות מפיצי ריח?
כאמור, מערכות מפיצי ריח מיועדות בעיקר לחללים גדולים – ולכן, בטרם הרכישה, כדאי מאוד לתת את הדעת על גודל החלל שאנו מעוניינים לבשם. ישנם חללים שמפיץ ריח חשמלי רגיל יוכל להתמודד איתם באופן נפלא, שימנע מאיתנו את הצורך לרכוש גם מערכות מפיצי ריח. לעומת זאת, ישנם חללים בהם מערכות מפיצי הריח הן עניין של חובה – גם כאשר החלל אינו גדול במיוחד. מסיבה זו, יש לשקול כל מקרה לגופו, אך כלל המפתח הוא שבחללים קטנים ניתן להסתפק במפיץ ריח חשמלי, ואילו בחללים גדולים – נידרש להתקין מערכות מפיצי ריח.

היכן רוכשים מערכות מפיצי ריח ועל מה יש לתת את הדעת בעת הרכישה?
בניגוד למפיצי הריח החשמליים, אותם ניתן לרכוש כיום כמעט בכל חנות, מערכות מפיצי ריח הן מערכות מתקדמות ומקצועיות יותר – אותן ניתן לרכוש רק מבתי עסק מקצועיים העוסקים בשיווק, מכירה או ייצור של מפיצי ריח ומערכות מפיצי ריח. בעת רכישת מערכות מפיצי הריח, כדאי לתת את הדעת על הפרמטרים הבאים:
• זמני העבודה של המכשיר – מספר זמני העבודה והתרחישים שניתן להגדיר למכשיר.
• עוצמת הריח של המכשיר – ובכלל זה אם ניתן להגדיל או להפחית אותה.
• מידות ומשקל המכשיר – המכשיר אינו צריך להיות גדול מדיי. בדרך כלל, מדובר במכשיר קומפקטי יחסית, השוקל כקילו בלבד.
• שטח הכיסוי שמספק המכשיר.