חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

אין ספק כי לחוש הריח השפעה עצומה על גוף ונפש האדם. על אף שרובנו נוטים שלא לייחס חשיבות גדולה לחוש הריח שלנו, מדובר למעשה באחד החושים הדומיננטיים ביותר שקיימים, בו אנו עושים שימוש על בסיס יומיומי. חוש הריח מסייע לנו למפות ולהבין את הסביבה הקרובה שלנו. מטרתו העיקרית היא להתריע בפנינו מפני סכנות, כמו למשל זיהום או אוכל מקולקל, או לחילופין – לאשר לנו שאנו נמצאים בסביבה בטוחה וטובה. לא פלא, אם כך, שהאדם המציא לעצמו מגוון פתרונות בישום – כאשר הבולטים שבהם הם פתרונות לבישום חללים. אז כיצד ניתן לבשם את החלל שסביבנו באופן יעיל ובהוצאה מינימלית? באמצעות מפיצי ריח חשמליים, כמובן. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

לפני הכל – מדוע אנו צריכים פתרונות לבישום חללים?
כאמור, חוש הריח הוא חוש דומיננטי ואינטואיטיבי, שמטרתו בין היתר היא להתריע בפנינו מפני סכנות. מסיבה זו, כאשר אנו מריחים ריח רע, כמו למשל ריח של זבל, אוכל מקולקל או עובש – רובנו נוטים לפתח תגובות פיזיות קשות, הכוללות כאבי ראש, בחילות ואף הקאות. למרבה הצער, לניקיון אין בהכרח קשר לריח, וכך נוצר מצב שגם כאשר אנו נמצאים בסביבה נקייה ובטוחה – אנו עדיין עלולים לסבול מריח רע המגיע לחלל שבו אנו נמצאים מבחוץ. עניין זה מצריך פתרון כלשהו לבישום החלל, אשר יוכל לנטרל את הריחות הלא טובים ולבשם את החדר באופן מעודן ונעים.

מפיצי ריח חשמליים
מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים חכמים, אשר פועלים באופן עצמאי לחלוטין ומבשמים את חלל החדר שבו הם מותקנים בכל שעות היממה. מפיצי ריח חשמליים פועלים בדרך כלל באמצעות סוללות וספריי ריח ייעודי למכשיר, כאשר לרוב, קיימים גם פונקציה או כפתור, שמטרתם לאפשר לנו לקבוע את תדירות הבישום בחדר. עניין זה מאפשר לנו שליטה מוחלטת על כמות הבישום המופצת לחלל, ומבטיח לנו שנוכל לנטרל ריחות לא טובים בחדר ביעילות.

היכן ניתן להתקין מפיצי ריח חשמליים?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, מפיצי ריח חשמליים אינם מיועדים רק לחדרי שירותים. מדובר בפתרון בישום יעיל לכל חלל, ובכלל זה בתים פרטיים, משרדים, חנויות ובתי עסק נוספים. למעשה, את מפיצי הריח החשמליים ניתן להתקין בכל חלל שאנו מעוניינים לבשם, גדול כקטן, כאשר הדבר היחידי שעלינו לתת עליו את הדעת הוא תדירות הבישום בהתאם לגודל החלל. כלומר, ככל שהחדר קטן יותר, כך גם נבחר בתדירות בישום נמוכה יותר ולהיפך. עניין זה יאפשר לנו לבשם כל חלל שנרצה, בהוצאה ובהתערבות מינימלית מצדנו.